Jag ser mig själv som en kreativ resurs med strategiskt fokus. Jag har 20 års erfarenhet av olika roller inom marknadsföringsområdet i en rad olika branscher, såväl B2B som B2C. Alltifrån ubåtar, kakor, kosmetik till VVS, köksinredningar och sportbilar. Mina roller har växlat mellan att vara kreativa och operativa till strategiska.
Min breda erfarenhet har gett mig en förmåga att förstå och anpassa mig efter vad jag har att jobba med. Att se likheter och olikheter i olika branscher, men även hitta nya vinklar och möjligheter. Jag har samlat på mig en stor verktygslåda, och jobbar gärna i alla discipliner inom kommunikation och marknadsföring.
Jag tror på att hitta vad som är unikt med varje produkt och tjänst. Att lyfta detta på bästa sätt i rätt kanal för att skapa värde för målgruppen. Viktigare än någonsin idag för att inte försvinna i bruset.
Jag arbetar obehindrat med dessa program och plattformar: